Thursday 17 March 2011

(=_=)

Bismillahirrahmanirrahim.

Setiap apa yang diri ini rasa
Hanya secebis,hanya setitis,hanya sejentik
Dari seluruh kesakitan

Maafkan diri ini
Aku tak rela 'anak2' ini pergi
Aku sayang mereka

'Anak2' ini kurniaan Allah
Makin bertambah, sememangnya aku gembira
Tapi rupanya aku belum dapat beri yg terbaik

Aku takut 'anak2' ini terputus tali
Aku akui tali yang kuikat masih belum kukuh
Ya Allah tolong pelihara mereka

Aku takut kesalahan2ku
Memberi 'kesan' kepada mereka
Jangan hukum mereka di atas kesalahanku

Saat nikmat datang,saat itu juga kepala dan hati terbeban
Bukannya banyak gerakku
Tapi yang datang menghempap-hempap kepala dan jiwaku

Aku lebih rela bergerak banyak
Dari duduk,kemudian tahu banyak perkara
Sampaikan rasa sakit

Aku bersalah pada 'anak2'ku
Ya Allah,tolong..jadikan mereka
Lebih hebat dariku...

(=__=)

No comments:

Post a Comment